Obserwatorzy

czwartek, 21 lipca 2011

Niedokończone zdania....

Do zabawy w "niedokończone zdania" zaprosiła mnie Iza z Domowego Zakątka co nie ukrywam jest dla mnie dość trudnym zadaniem bo o wiele łatwiej jest mi pokazywać wnętrza swojego domu niż swojej duszy ale jak zabawa to zabawa, a Izie nie potrafię odmówić:) A więc zaczynamy:
- Nie wiecie, że czasami bywam...straszną racjonalistką,
- Straszliwie boję się... ciężkich chorób i braku perspektyw na polepszenie sytuacji,
- Mam obsesję na punkcie... dziecięcych ubranek, książek, pokoików itp, a także wnętrz utrzymanych w stylu wiejskim,
- Nie wytrzymam bez...celu w życiu,
- Mogłabym mieć nawet 1000...rustykalnych domowych akcesoriów: dzbanków, haftowanych ściereczek, pościeli, fartuszków, drewnianych stołeczków, emaliowanych garnuszków, itd.,
- Ślub na pewno wezmę zanim skończę... już po:)
- Oczy ze zdziwienia mi wychodzą gdy... moje dziecko buduje swoje własne zdania typu: "A teraz wszyscy polegniemy" (kiedy kładziemy się spać), lub "Rodzice, powstajemy!" (kiedy budzi nas rano:) i mnóstwo innych,
- Najgorsza rzecz na świecie to... niesprawiedliwość,
- Nienawidzę...obłudy,
- Zakupy dla mnie...są formą relaksu ale muszę się kontrolować, bo w sklepach dziecięcych tracę resztki mojego zdrowego rozsądku,
- Zdarza mi się... siedzieć przed monitorem komputera do bardzo późnych godzin nocnych lub rannych podziwiając talent i dzieła blogowych Koleżanek, od których wiele się uczę i czerpię niejednokrotnie inspiracje. Myślę, że tu następuje właściwy moment aby podziękować Wam za to, że chcecie się podzielić waszymi pasjami i zdradzacie tajniki wszelkiego rękodzieła,
- Zawsze muszę mieć... poczucie bezpieczeństwa swojej rodziny,
- Płaczę przy...góralskiej grze na skrzypcach, a kiedy grają góralskie dzieci to już ledwo nad sobą panuję i tak dzieje się podczas np. Pasterek w Sanktuarium Na Górce w Szczyrku,
- Nie lubię kiedy ktoś... udaje, że jest kimś innym niż jest,
- Nigdy...nie paliłam papierosów,
- Jestem typem...niestety pesymisty co często utrudnia mi życie,
- Przepadam za...czekoladą, cynamonem, piernikami i kawą,
 -Bardzo się tego wstydzę ale ... nie umiem i nie rozumiem w jaki sposób należy się rozliczać corocznie z Urzędem Skarbowym!
- Gdy patrze w lustro to ... widzę dziewczynę, która ma przed sobą jeszcze wiele planów i marzeń,
i stara się wierzyć w to, że zdąży je zrealizować,
- Czasem się zastanawiam co by było gdybym....nie zastanawiam się nad tym:)

To mniej więcej tyle w mojej kwestii, nic mądrego już do głowy mi nie przychodzi stąd pozostało mi jeszcze zaprosić do zabawy (o ile tego do tej pory nie uczyniły):
Pozdrawiam serdecznie i do następnego!



9 komentarzy:

  1. No i już wiemy co nieco o tobie więcej :) A wiesz co dla mnie aż kapie z tego postu? Ogromna miłość do synka, widać go w prawie każdym zdaniu, gdzieś tam się wynurza nienachalnie, ale stale :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa ::)) Poczytałam trochę o Tobie.
    Kilka zdań bym przybrała pod siebie...
    Trudno sie pisze o sobie-Dałaś radę i fajnie się czyta.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teksty Twojego młodego są REWELACYJNE! Sie usmiałam :D Chciałabym zobaczyć Wasze miny, jak Wam pierwszy raz tak zasunął ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. OJ MNIE TEZ CZEKA TEN TEMAT..FAJNIE CIĘ BLIŻEJ POZNAĆ...A TEKSTY SYNKA MNIE ROZWALIŁY..POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo miło Cię poznać bliżej:) jesteś na pewno bardzo sympatyczną dziewczyną!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest łatwo zajrzeć w głąb siebie, choć odpowiedź na te pytania wydaje się prosta. Dostrzegam kilka podobieństw i kilka różnic - mimo wszystko we mnie zwycięża optymizm :)
    Dziękuję za możliwość zwiedzenia domku i ogrodu, pewnie się powtarzam ale tak prędko się mnie nie pozbędziesz ;) Wysyłam wiadomość na priv :)
    Pozdrawiam MARINA

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna kobitka wyziera zza tego, co o sobie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Madziu!
    Miło poczytać tym razem o Tobie. Ja też w Twoich wypowiedziach dostrzegam podobieństwa. Bardzo sympatyczna z Ciebie osóbka. Dziękuję Ci, że wzięłaś udział w zabawie. Pozdrawiam Cie serdecznie!- Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło było Cię lepiej poznać :)))


    aha ! bo miałam zapytać - tabliczka dotarła???

    Pozdrawiam
    Daria

    OdpowiedzUsuń